زبان گویای انقلاب اسلامی باشیم 
کد خبر: 4173285
تاریخ انتشار : ۱۴ مهر ۱۴۰۲ - ۰۰:۲۷
فرمانده سپاه عاشورا:

زبان گویای انقلاب اسلامی باشیم 

سردار عباسقلی‌زاده با تأکید بر اینکه باید زبان گویای انقلاب باشیم، گفت: دستاوردها و پیشرفت‌های انقلاب را به گوش همگان برسانیم، چراکه انقلاب اسلامی حرکتی بی‌نظیر در طول تاریخ بشریت است.

سردار عباسقلی زاده، فرمانده سپاه عاشورا

به گزارش ایکنا از آذربایجان‌شرقی، سردار اصغر عباسقلی‌زاده، فرمانده سپاه عاشورا، روز گذشته، 13 مهرماه در آیین رونمایی از پوستر هفتمین دوره جشنواره رسانه‌ای ابوذر آذربایجان‌شرقی با تأکید بر اینکه باید زبان گویای انقلاب باشیم و دستاوردها و پیشرفت‌های انقلاب را به گوش همگان برسانیم، چراکه انقلاب اسلامی حرکتی بی‌نظیر در طول تاریخ بشریت است، گفت: باید زبان گویا و گوش شنوای تمامی مواردی باشیم که انقلاب اسلامی به آن نیاز دارد.

وی با اشاره به فرمایشات رهبر معظم انقلاب در رابطه با خطه آذربایجان و نقش بی‌بدیل تبریز و آذربایجان در عرصه‌های مختلف، اظهار کرد: طبق تعابیر رهبر معظم انقلاب آذربایجان سر ایران بوده و بر این اساس باید مغز متفکر انقلاب باشیم و جریان‌سازی کنیم. 

عباسقلی‌زاده با اشاره به هجمه‌های دشمنان علیه انقلاب اسلامی خاطرنشان کرد: باید مقابل فرعون زمان و مستکبران بایستیم و این امر میسر نمی‌شود، مگر با تجزیه و تحلیل مسائل روز، روشنگری اقدامات اسکتبار جهانی، تبیین اهداف والای انقلاب و دستاوردها و وضعیت روز. 

فرمانده سپاه عاشورا با اشاره به تبلیغات وسیع رسانه‌های ضدایرانی در تابستان امسال و دست رد مردم به سینه‌ به خواسته‌ دشمنان، خاطرنشان کرد: مردم با بی‌توجهی به تبلیغات ضدایرانی، بصیرت خود را به نمایش گذاشتند. 

وی با بیان این‌که در شرایط امروز رسانه‌ها نقش مؤثری دارند، ادامه داد: دشمن در تمامی زمینه‌ها عقب نشسته و شکست خورده است. 

عباسقلی‌زاده با اشاره به دستاوردهای نظام جمهوری اسلامی ایران، افزود: در دوران افتخار جهان اسلام با محوریت انقلاب اسلامی و ولایت فقیه قرار داریم. 

فرمانده سپاه عاشورا با اشاره به رسالت امروز جامعه رسانه‌ای در کنار اطلاع‌رسانی صحیح و به موقع، بر تبیین مسائل دینی و ارزش‌های اعتقادی و مذهبی تأکید کرد.

انتهای پیام
captcha